Alla inlägg under november 2009

Av Mallory - 5 november 2009 19:40


oink oink.......*host host*


har man fått svinisen kanske?


Har så förbannat ont i hela kroppen, vakna imorse och hade så ont i ryggen att jag trodde den skulle gå av, känns som jag ska få feber men de kommer inte, bara fryser, magen är i kaos! Ont när jag äter, krampar och inte roligt att gå på dass... :-/


Lite ont i halsen bara, men förjävla ont för jag har mens och den är inte utav denna värld! Så ont så ont så jag kan inte röra mig utan att vilja gråta... :-(



Wad fan är de för fel? :-/

Av Mallory - 4 november 2009 17:29


Tänker på hur det varit.

Tänker på hur det kommer bli.


Jag har sett mycket mörker.

Jag har känt mycket kyla.


Jag har fallit hårt.

Jag har rest mig skakigt.


Jag har kämpat mig stark.

Mina ögon är öppna.

Mina sinnen ser....


Jag fortsätter falla.

Jag fortsätter sparka mig fri.


Fri, någonsinn?

...................................


Tänker på människor som inte varit med om något....dom mår sämre än människor som faktiskt har

sina sinnen och ögon öppna för hemskheter.



Av Mallory - 3 november 2009 21:37


Ja de senaste dagarna har varit knas. Idag har varit mycket mer realistisk, mer som jag när jag mår bra.

De andra dagarna har varit skit, som jag när jag faller ned för ett stup och inte kan ta mig upp.


Men det verkar vara tillfälligt för jag mår ju bättre idag. SKÖNT.

Är livrädd för PÅ och deppighet mm. Vill INTE.


Därför klänger jag mig fast vid minsta lilla som kan hjälpa mig att undvika det mörka, jag planerar mina dagar, försöker träffa folk, hitta på saker med barnen. Inte vara sur. Och planerar inför julen...det hjälper faktiskt jätte mycket av någon anledning....skönt. Och spela lips haha :-D och kolla på True blood och andra bra saker .


Fredags hade jag tjejkväll, alkohol och pratet flödade, det var både roligt men konstigt några gånger. Några personer var lite väl klumpiga ibland....hm....


Så kontentan är väl att det var både bra och lite skumt hehe :-) Inget jag gör om på länge ialla fall!


Så skumt när allting som varit så bra helt plötsligt börjar sakta sakta välta...men jag hoppas jag kan stå emot och hålla uppe allt...för jag har mått så bra det sista.....


Mjo...gör ju mitt bästa.

Ovido - Quiz & Flashcards