Alla inlägg under februari 2009

Av Mallory - 13 februari 2009 13:04


tydligen...för här ligger jag och alla har lust att stampa trampa och gå på mig hela tiden. Men det gör inget för så här har det varit hela mitt liv, jag bara trodde ett tag att jag bytt liv och fick vara glad....men jag hade ju såklart fel. Drömmen den sprack och jag vaknade upp.

Av Mallory - 2 februari 2009 22:30



 Tibro....lilla hålan...


I en liten håla som den hålan som jag och min kära familj faktiskt befinner oss i, ja där gott folk, där frodas skitsnacket!

Det är inte vilket skitsnack som helst, utan rena och skära lögner och ihopfantiserade historier om mig och min familj. 


Jag förstår inget! Människan måste vara psykiskt sjuk....jag har verkligen inte gjort något för att förtjäna sånn skit.....


Blir bara så ledsen...det är jobbigt och nu är jag riktigt låg och undrar vilka mer som fått höra dessa rövar historier och faktiskt har trott på dom?


:-(

Av Mallory - 1 februari 2009 23:09



 I surare version...synd för skitsnack och att man blir lack!

Ovido - Quiz & Flashcards