Direktlänk till inlägg 8 juli 2009

Växlande väder

Av Mallory - 8 juli 2009 22:23


Kan man ju lugnt säga...hm


Dagen har varit trevlig, tog en cykeltur ned till centrum med tre barn på släptåg och inga växlar fungerande....

drog till vännerna Aa och slappa o käkade. Trevligt.


Hemvägen var sådär, svettigt med solen stekande och bara uppförsbackar och riktiga jävliga sådanna spec utan växlar!! Dumma mutter som är lös! Tungt och svettigt som sagt....huuu...men men bra med motion...


Kom i alla fall hem. var väl inte på bästa humöret men gav ungarna var sin isglass i hettan. Sen kom gulliga kusinen förbi med goda bullar och vi tog en sväng till lekplatsen och sen hem o tog de lugnt.


Trevligt att lillkusinen svängerförbi ofta :-) Barna älskar henne och hon är otroligt duktig med dom.



Känslor....vad ska man med dom till när dom inte gör som man vill??

Jag vill känna si och så, men känner något helt annat.....verkligen...kan man leva såhär??

Blir tokig...och ledsen...detta är inte roligt inte alls....går väldigt upp och ned men det återkommer gång på gång....men sen då?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mallory - 3 december 2009 16:46

  Ja nu är jag iaf vaccinerad, och hade ont i armen men inga andra bieffekter.     Så är de.   Grannungarna är här å leker....skojj :-)   Ledsen men orkar inte skriva om de...yeye, shit happens ...

Av Mallory - 5 november 2009 19:40

  oink oink.......*host host*   har man fått svinisen kanske?   Har så förbannat ont i hela kroppen, vakna imorse och hade så ont i ryggen att jag trodde den skulle gå av, känns som jag ska få feber men de kommer inte, bara fryser, magen är...

Av Mallory - 4 november 2009 17:29

  Tänker på hur det varit. Tänker på hur det kommer bli.   Jag har sett mycket mörker. Jag har känt mycket kyla.   Jag har fallit hårt. Jag har rest mig skakigt.   Jag har kämpat mig stark. Mina ögon är öppna. Mina sinnen ser....

Av Mallory - 3 november 2009 21:37

  Ja de senaste dagarna har varit knas. Idag har varit mycket mer realistisk, mer som jag när jag mår bra. De andra dagarna har varit skit, som jag när jag faller ned för ett stup och inte kan ta mig upp.   Men det verkar vara tillfälligt för...

Av Mallory - 18 oktober 2009 21:12

  Önska jag kunde följa mitt hjärta. Önskar att jag visste vad jag ville.   Önskar att min väg var lättare att vandra. Önskar att det inte var så ensamt.   ................................   Damaged for life.   ....................

Ovido - Quiz & Flashcards