Alla inlägg under maj 2009

Av Mallory - 27 maj 2009 22:08


I söndags flyttade vi till vårt hus. Nu lever vi i ett kaos, men det är iaf inte lika trångt och det går ju framåt.


Det är ändå lite ångest som fyller mig, vi bodde där i fem år, trivdes bra oerhört bra, och det har hänt så mycket där....suck suck , det var liksom vårt språng ut till självständigheten, för vår familj.........åh.....

saknar faktiskt hemma....det blir bättre för var dag, men det beror på kaoset kan jag tänka...och att det är så mycket just nu, jobb....ja just det JOBB, hus, renoveringen som ska fortgå, hus, och trädgård. och jag har inget körkort och kan typ inte ta mig någonstans...

och mår apa för att jag inte kan träna.....snyft!! 


gnäll gnäll..men men det är min blogg.


positiva är att huset blir fint det börjar arta sig!


barna tycker om utrymmet oxå...

Av Mallory - 11 maj 2009 22:42



fullt upp med hus, ungar, hus ungar, en karl, och lite annat smått o gott!


Lever i ett kaos, känns fullt meningslöst att städa när det står lådor i mängder inne i lägenheten, både opackade och packade, det är fan kläder utan dess like överallt!! Börjar likna nån tant i en sån där amerikansk dokumentär , en sån där packrat.....uhuhu, kläder överallt! Och ingen plats!!

Det är cyklar och cykelkärror och vagnar inomhus, jag blir snart tokig!


Vart man än trampar är det något på golvet, vart man än tittar finns det alltid en klädhög som ögat trött måste se på, dagarna i ända.....


Men kläder ska kastas och saker ska flyttas och vi har satt flyttdatum nu ändå, och det är stort med tanke på att huset inte är inflyttningsbart ännu....hmhm...haha.


Idag gjorde jag något hemligt, och nu är jag helt slut i kropp o själ, får se hur det artar sig imorgon, kanske går det vägen kanske inte...fast det vore iof roligt om de gick bra .....



Ovido - Quiz & Flashcards