Alla inlägg under september 2008

Av Mallory - 28 september 2008 23:30


 Igår jag fick nog fan panikångest, mådde illa ville kräkas o bara gråta och kroppen sa ifrån, sinnet sa ifrån och var låst!! Det värsta var att jag var ute o gick med min äldsta goding, fick sätta mig ned och vi prata lite sen kämpa jag på. Men det kom tillbaka igen när jag gick med mellangrabben på promenad han skulle sova, mådde riktigt skit! Och allt bara rasade..


Lyckades trots allt ta mig igenom dagen och fira min mor o fira min grabb i förskott lite med oscars släkt....puh

Av Mallory - 28 september 2008 22:01


Idag fyller min älskade lilla busskrutt 2 år!

För två år sen vid denna tid hade jag nyss på två krystvärkar fött en liten pojke! Världens finaste och goaste, som låg och sov hela långa natten med pappa, och mamma låg klarvaken och kunde inte sova alls!


Nu är han en stor och duktig kille som har en skön personlighet så det är inte klokt! Han är glad busig och livfull, han pratar massor och är otroligt duktig och rolig att vara med! Han trivs med livet helt enkelt!!


Älskar dig min skrutt, du är mitt allt, utan dig vore det otroligt tomt! Tack för att du finns!

Av Mallory - 26 september 2008 22:36

det har min lilla kicka just nu...jag e törstig....måste dricka några liter om dan nu när ja ammar....och såklart mest på natten!! nej...nu ska ja sätta på lillan en blöja hon vädrar lite och sen försöka sova

Av Mallory - 26 september 2008 21:20


och när bajset ska ut, jag har kommit fram till att det är något jag tänker på ganska ofta...och pratar om med haha. förmodligen eftersom jag oftast har problem med det...suck!

Hela graviditeten var ju en pina och när den är över, ja inte får man mindre problem, nej inte....när ska det sluta?

Föresten träffade jag en läkare under grav, hon sa att jag förmodligen har IBS, och det var liksom ett nederlag, för vem fan vill ha det? Men jag misstänkte det iaf och vad gör man? 


Fast nu är det ju mer ett efter grav problem som jag förmodligen har, kan inte veta säkert ,aldrig haft skiten innan och vet inte hur de känns, och inget synligt...får väl tatuera mig som kärringen i reklamen...

äsch det måste väl gå över nån gång?  det tankesättet, haha, det är så JAG!

Av Mallory - 26 september 2008 21:05


 Haha fundera nyss på lite roliga tillfällen då min äldsta son hittat lite mindre lämpliga saker...*host host*

Tja, vi var faktiskt inte hemma utan på lite minisemester, och jag ber honom hämta något i en väska, han kommer ut med världens min av förvåning, "Mamma jag hitta bara en apparat!"  

Oh no...hehe...ja du... minns inte ens vad jag sa! Blev helt ställd haha och skratta ju men försökte att inte börja apgarva , då hade ju intresset bara växt. Undra om jag inte sa att det var en ficklampa? Nej gud måste komma på vad det var för undanflykt haha...


Och för inte så länge sen såg han några konstiga kulor som han ville kolla på...eh..neeej...haha...men då var det pappa som tog det...försökte få honom att tänka på annat..nej det är inget det var inget speciellt..hypnos försök? haha

Av Mallory - 25 september 2008 23:09



sitter med bebis på ena armen,det går långsamt att skriva då, jag har precis fått skrutten att komma till ro igen, han vaknade av hosta.


jag är trött men kan ändå inte sova...men får nog göra ett försök ändå..

man måste ju orka med...


idag var det med nöd och näppe att jag höll mig vaken...*gäsp*

nu kommer en ny våg av trötthet...kanske ska passa på då?


får skriva imorn om vaktmästarna som var här idag.


god afton gott folk

Av Mallory - 25 september 2008 22:00


I alla fall när den är lika vacker o skön som den varit dessa dagar i veckan!

Av Mallory - 25 september 2008 14:05



Hm sitter med snuffsan i min ny inköpta bärsjal...fick hämtat den igår efter mycket trassel...ja iaf den är super mysig! Fast jag har bara testat en knytning än så länge, den andra var så mycket, den här var snabb o smidig, fast har nog inte lärt mig riktigt behöver nog tajtare än vad det är...


ja sitter här som sagt...barnen är ute med pappa innan han ska till jobb, jag är skitnödig, ska man skita med bärsele o unge på? Fan nöden har väl ingen lag heter det ju, har ju ammat o vart på dass samtidigt, me skrutten då...än har det inte hänt med snuffsan...!

Ovido - Quiz & Flashcards